Χρήσιμες Συμβουλές Για Να Διαλέξετε Προϊόντα Μαυρίσματος

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι, όταν αντιμετωπίζει η ποικιλία και το φάσμα των προϊόντων μαυρίσματος και αντηλιακών που διατίθενται σήμερα στην αγορά, ο μέσος καταναλωτής μπορεί να βρει αυτή τη διαδικασία επιλογής λίγο συντριπτική και συγκεχυμένη.

Τα προϊόντα μαυρίσματος ή τα αντιηλιακά δεν διατίθενται μόνο σε πολλαπλές μορφές, συμπεριλαμβανομένων των σπρέι, των λοσιόν, των ραβδιών, των πηκτωμάτων κ.λπ μπορούν επίσης να στοχεύουν σε διαφορετικές δραστηριότητες, ηλικιακές κλίμακες και τύπους δέρματος. Παράγονται από τους μικρότερους (λιγότερο οικείους) κατασκευαστές, καθώς και από τους πιο δημοφιλείς κατασκευαστές εμπορικών σημάτων, όπως τα «Banana Boat», «ChapStick», «Clarins», «Clinique», «Coppertone», «Estee Lauder» ‘Johnson’s’, ‘Neutrogena’, ‘Oil of Olay’ και ‘Vaseline’.

Μαυρισμένο Πρόσωπο

Ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις των καταναλωτών, οι κατασκευαστές συνεχίζουν να προσφέρουν όλο και περισσότερα προϊόντα για να διαλέξετε, με πολλά προϊόντα να απευθύνονται σε συγκεκριμένες αγορές. Ωστόσο, η ποικιλία των επιλογών δεν σημαίνει ότι κάνει τη διαδικασία επιλογής εύκολη.

Εκτός από τον τύπο του δέρματός σας, εδώ είναι μερικές απλές συμβουλές που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν κάνετε την επιλογή σας από την ποικιλία των προϊόντων μαυρίσματος και αντηλιακών που διατίθενται:

α) Επιλεγμένη Δραστηριότητα:

Η ύπαρξη σε εξωτερικούς χώρους δεν είναι το μόνο στοιχείο που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη όταν υπολογίζετε την έκθεσή σας στον ήλιο. Πρέπει επίσης να σημειώσετε την ένταση όσον αφορά το κλίμα, την εποχή, τη θέση και την ώρα της ημέρας.

Για παράδειγμα, απλώς και μόνο επειδή μπορείτε να πεζοπορείτε σε μια δροσερή περιοχή του βουνού ή το χιονοδρομικό, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πετάξετε την προσοχή. Οι αιολικές και υπεριώδεις ακτινοβολίες εξακολουθούν να φτάνουν σε εσάς, οπότε η προστασία θα ήταν σοφή.

Εξετάστε επίσης οποιαδήποτε έκθεση σε επιφάνειες με ανακλαστικές ιδιότητες (π.χ. χιόνι, νερό, άμμο κ.λπ.), καθώς αυτές μπορούν να εντείνουν τη βλάβη της ακτινοβολίας UV. Δραστηριότητες που σας κάνουν να ντύσετε έναν ιδρώτα ή εκείνους που εμπλέκουν νερό (π.χ. μπάσκετ, τζόκινγκ, ηλιοθεραπεία σε καυτή παραλία, ποδηλασία, θαλάσσιο σκι, τζετ σκι, αλεξίπτωτο, υπαίθρια εργασία και άσκηση κ.λπ.) αντηλιακό, και ως εκ τούτου πρέπει να αντιμετωπιστούν επίσης.

Επιλέξτε ένα αντηλιακό προϊόν για αυτές τις δραστηριότητες με προστασία UVA και UVB και SPF 15 ή μεγαλύτερο, όταν είναι δυνατόν. Όσον αφορά τις δραστηριότητες νερού / ιδρώτα, επιλέξτε ένα προϊόν που προσφέρει αδιάβροχο ή ανθεκτικό στο νερό μέσο.

Συμβουλή: Όπου ενδείκνυται, πρέπει επίσης να εξετάσετε το ντύσιμο για να καλύψετε όσο το δυνατόν περισσότερο το δέρμα (π.χ. φοράτε μακριά μανίκια, κασκόλ ή καπέλο, παντελόνι ή παντελόνι τζόκινγκ).

β) Ηλικία:

Υπάρχουν μόνο λίγα λόγια προσοχής σχετικά με την ηλικία. Πρώτα απ ‘όλα, οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης ΔΕΝ συνιστούν τη χρήση αλκοολούχων προϊόντων αντηλιακής προστασίας στα παιδιά. Και δεν συνιστούν τη χρήση αντιηλιακών παραγόντων οποιουδήποτε τύπου σε βρέφη ηλικίας κάτω των 6 μηνών. Για παιδιά ηλικίας άνω των 6 μηνών, μια λοσιόν είναι η προτιμώμενη μορφή αντηλιακού, για παράδειγμα σε ένα σπρέι. Και το SPF πρέπει να είναι τουλάχιστον 15.

γ) Χρήση στο σώμα σας:

Η επιλογή του προϊόντος μαυρίσματος εξαρτάται επίσης από το πού πρόκειται να εφαρμόσετε τη λοσιόν, τη γέλη, το σπρέι ή άλλη μορφή. Και εξαρτάται επίσης από την υγεία της περιοχής του σώματος.

Για παράδειγμα, υπάρχουν βάλσαμα για τα χείλη με αντιηλιακό (στερεά ή με βάση το πήκτωμα), τα οποία όχι μόνο βοηθούν τα χείλη αλλά μπορούν επίσης να αγγίξουν τα σημεία σε βιασύνη. Επίσης, εάν προσπαθείτε να εφαρμόσετε προστασία στα δάχτυλα, στα αυτιά, στη μύτη και σε άλλες μικρές περιοχές, ένας φυσικός παράγοντας αντηλιακής προστασίας, λοσιόν ή πηκτής μπορεί να είναι ευκολότερος από ένα σπρέι.

Εάν έχετε ξηρό δέρμα, ίσως θελήσετε να δοκιμάσετε ένα προϊόν σε μορφή λοσιόν ή κρέμας. Για τα λιπαρά δέρματα, οι γέλες ή οι αλκοολούχες μορφές αντηλιακού μπορεί να είναι καλύτερες επιλογές. Μην χρησιμοποιείτε αλκοολούχα προϊόντα με φλεγμονή στο δέρμα ή εκζεματώδη.

Λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω σκέψεις, θα πρέπει να έχετε ένα καλό σημείο εκκίνησης από το οποίο μπορείτε να επιλέξετε το προϊόν μαυρίσματος ή τον αντηλιακό σας παράγοντα.

Επιπλέον, μια σύσταση από έναν φίλο για ένα συγκεκριμένο προϊόν (αν υποθέσουμε ότι έχουν παρόμοιο τύπο δέρματος και περιστάσεις) – ή ακόμα και ένα συγκεκριμένο εμπορικό σήμα (θυμίζοντας ότι οι πιο δημοφιλείς κατασκευαστές παράγουν προϊόντα που ταιριάζουν σε διαφορετικούς τύπους δέρματος, δραστηριότητες κ.λπ.) , μπορεί μερικές φορές να είναι επίσης χρήσιμη για τον περιορισμό των επιλογών σας.

Τελικά η επιλογή θα πρέπει να βασίζεται στην ατομική σας κατάσταση, τον τύπο του δέρματός σας και τις προσωπικές προτιμήσεις σας. Αυτό που λειτουργεί για ένα άτομο μπορεί να μην είναι το ιδανικό για κάποιον άλλο.

Μόλις έχετε κάνει κάποια βασική έρευνα και έχετε βρει ένα συγκεκριμένο προϊόν που αισθάνεστε ότι είναι κατάλληλο, τότε γιατί να μην ξεκινήσετε μόνο με αυτό το προϊόν. Εάν διαπιστώσετε ότι δεν σας προσφέρει τα αποτελέσματα που περιμένατε, τότε απλά να είστε προετοιμασμένοι να κάνετε λίγο περισσότερη έρευνα, να κοιτάξετε και να τροποποιήσετε ανάλογα τις επιλογές σας. Παρόλο που αρχικά μπορεί να υπάρξει κάποια δοκιμή και σφάλμα, γνωρίζοντας καλύτερα τις προτιμήσεις σας και τους τύπους των διαθέσιμων προϊόντων, είστε σίγουροι ότι θα βρείτε το προϊόν που σας ταιριάζει.

Σχολιάστε